Piano on a Sandbar:  Mystery Solved






How did a baby grand end up on a sandbar in

Biscayne Bay? Nick Harrington 16, says he is

responsible. It involved trying to get into college.


どのようにして小型グランドピアノは砂洲に捨てられたのか?

ニック・ハリントン(16)は「自分の責任です」 大学へ入る

ためだったのです。




MIAMI SHORES, Fla.


The marine patrol officers and fish and wildlife

agents made an onshore visit Thursday to the home

of one Nick Harrinton, 16, to deliver an utlimatum:

Remove the grand piano from Biscayne Bay within

24 hours or face felony charges, a $5,000 fine or,

perhaps, worse.


木曜日、海岸パトロール隊は海岸を訪れニック・ハリントン

(16歳)の家に最後通告(ultimatum)を持って向かった。

24時間以内にピアノを移動させるか、又は犯罪に問われるか、

5,000ドルの罰金を払うか、更にことを悪くするか。


”The officers asked me, "Should your mom get

arrested? Or should you get arrested?" Nick said

"I said: "Arrest me, It's my piano."


パトロール隊員の人は 「君のお母さんが逮捕される

べきかな? それとも君を逮捕すべきかな?」

ニックは「僕を逮捕してください。 あれは僕のピアノです。」

といいました。


The mystery that has gripped much of South Florida

and head-scratching Web surfers everywhere for the

past week - who dumped an old grand piano on a

sandbar and why on earth would anyone do that?

- has finally been solved.


このミステリーは先週、南フロリダの人達とWebの見出しを

読み漁っている人達の多くに把握されていました。

一体誰がこの古いグランド・ピアノを砂洲に捨てたのか

どうやって誰がこんなことをしたのか?

この疑問がついに解決したのです。



この少年は砂洲の一番高い所へピアノを置いて、マイアミ

のキラキラ輝く空を背景に、「シュールなビデオ」を作ろう

としたのです。 それはマンハッタンにあるCooperUnion

カレッジの入学課の職員の人達に印象付けるためでした。

彼は、そこで芸術と音楽の勉強がしたかったのです。