干支 | WACEJapanのJ1ビザ・ブログ

WACEJapanのJ1ビザ・ブログ

J1visa 面接 J1ビザ 取得 Jビザ申請 Jvisa保険 J-1 visa 一時帰国J1 visa 必要書類


WACEJapanのJ1ビザ・ブログ-3
以前にもインターンシップ中の方からローカルのスタッフとなかなか馴染まないとの悩みを訴えた方もありましたが、実際に私自身も最初の外国生活の時(英国Cambridge遊学時代)に同様な悩みを持った経験がありました。

そんな時に現地の人々(世界中からの外国人が多かったが)仲良くなりたいと色々な試み(バイオリズム、星占い、血液型などなど)をしましたが、中でも効果的であったのが『干支』の紹介でした。 
東洋的な神秘さがあったのでしょうね。大いに好評でした。

貴方もトライされては如何ですか?

The Chinese Zodiac (干支) consists of a 12 year cycle, each year of which is
named after a different animal that imparts distinct characteristics to its year.
Many believe that the year of a person’s birth is the primary factor in
determining that person’s personality traits, physical and mental attributes and
degree of success and happiness throughout his lifetime.
To learn about your Animal Sign, find the year of your birth among the 12 signs
running around the border.

先ずは、私の干支から紹介します。

『RAT』
Person who was born in 1936, 48, 60, 72, 84, 96
They are ambitious yet honest.
Prone to spend freely.
Seldom make lasting friendships.
Most compatible with Dragons and Monkeys.
Least compatible with Horses.
****************************************
尚、他にご意見、質問、アドバイス等は、フランクにメールくださいませ。
メール先=> info@wacejapan.org


(注) 掲載記事カテゴリー別検索方法   http://www.wacejapan.org/#aaa
メールマガジンをご希望の方は=> http://melma.com/backnumber_169982/

<font color=white size=1> J1visa Status J1 visa Application J1visa Sponsors Changing J-1 visa Career Training J1visa USA J1 visa Holders J-1visa Companies J-1visa申請 J1 visa 取得 J1