Happy birthday to me!!!!'26歳 | SUNNY YAMAMOTO

Happy birthday to me!!!!'26歳

26歳なりましたー!happy birthday to me!

大人になるからって昨日、幼馴染みに髪の毛は暗くして,


自由ケ丘のカフェ行って"信じるか信じないかはあなた次第です"のセキさんと♩♩

やりすぎこうじに出てるよね~。



都市伝説って思ってた以上に凄いのね。笑



25歳も元気に笑顔多く過ごす事が出来ました‼︎‼︎
本当に皆さんのお陰だと思います!!!

26歳は色々と,いい報告が出来ます様に♩



I fall, I rise, I make mistakes, I live, I learn, I've been hurt but I'm alive. I'm human, I'm not perfect but I'm thankful.xoxo