私をいつも支えてくださるのは? | that rinda's blog

that rinda's blog

ザットリンダのバイリンガルブログ

I love you, O Lord, my strength. 

 

ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート 

 

The Lord is my rock, my fortress and my deliverer.

 

Nubble Lighthouse  York, Maine  アメリカのメーン州

 

私の力であられる主よ。

 

私はあなたを愛しています。

 

主は私の岩、私のとりで、私の救い主。

 

私の神は、避け所である岩。

 

私を守る盾、私の救いの力。

 

My God is my rock in whom I take refuge.

 

He reached down from on high and took hold of me:

 

He drew me out of deep waters.

 

Okinawa, Japan 沖縄

 

主は天から御手を差し伸べて、

 

私を救い出してくださった。

 

主は、私よりも強い敵と私を憎む者から

 

私を助け出してくださった。

 

彼らは、私が困っているとき、私を襲って来た。

 

He rescued me from my powerful enemy,

 

from my foes who were too strong for me.

 

Okinawa, Japan 沖縄

 

They confronted me in the day of my disaster, 

 

but the Lord was my support.

 

Okinawa, Japan 沖縄

 

しかし、主は私を支えてくださった。

 

主は私を喜んでくださり、

 

私を安全な場所に導き、助けてくださった。

 

Okinawa, Japan 沖縄

 

He brought me out into a spacious place

 

He rescued me because he delighted in me.

 

ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート 

 

You, O Lord, keep my lamp burning.

 

My God turns my darkness into light.

 

Okinawa, Japan 沖縄

 

Okinawa, Japan 沖縄

 

あなたは、私にともし火を灯し、

 

神様は私を囲む暗闇を光に変えてくださいました。

 

Psalm 詩篇18: 1-2, 16-19, 28  旧約聖書

 

ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート  海  ヤシの木  海と島  ハート 

 

Please help more people find and read the articles on my blog! Click either (or both!) banners below. THANKS!


ザットリンダのバイリンガルブログはたくさんの人に読んでほしいので、下のバナーをクリックしてください!ありがとう!!!Smile

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記(英語のみ)へにほんブログ村 哲学・思想ブログ キリスト教へ