みなさんこんにちは!(^^)♪
Hello everyone!

今日は部長のはなたんと念願のハンバーガーを食べにいきました♪♡꒰ू・・ミ ͛꒱ ͟͟͞
Today I finally got to eat hamburgers with Hanatan!

久しぶりの再会イェイ!!✌✌
We finally re-united yay!

激辛ハンバーガーを食べ切れば一ヶ月間ハンバーガー無料券がもらえる!という企画にチャレンジしようと意気込んだものの…
We planned to join the spicy hamburger challenge because for those who win they can eat hamburgers for free for a whole month...but...


なんと販売が終了していました!ヽ(ヽ゚ロ゚)ヒイィィィ!!!(笑)
they were all sold out today!

まあこんなところでくじける
私たちじゃありませんd( ̄  ̄)ドヤァ
Well, we aren't the kind of people to become down because of this!

(そもそも店にたどり着くまでに道に迷いまくっていました(笑))
(before that, we were completely lost on our way to the restaurant lol)

「とりあえず食べて帰ろう!」
と辛めのハンバーガーをチョイス!͛♡
We ended up agreeing to just eat the medium hot hamburger><

いきなりハンバーガーの具を
カゴにこぼすはなたん꒰*´艸`*꒱(笑)
かわいい(゚∀゚)
The moment we picked up the hamburger, Hanatan spilled it in the basket lol
So cute ><

photo:01



何故かはなたんが携帯のストップウォッチをセットし始め、食べ終わる早さを競ったり…(はなたん「余裕じゃん!」といったものの私の圧勝…😒)
Then for some reason, Hanatan got out her phone and started the stopwatch to race each other... (Hanatan said it will be easy, but I won without any hesitation lol )


はなたんの生活事情を聞き出したり…
I got to listen to Hanatan's daily life routine...


メンバーの面白い話とかいっぱいしました!!💕ふふふふふ😍
and talked about funny stories about the other members lol

photo:02



ここにはあげられないような
変な写真もいろいろとって楽しかった꒰*´艸`*꒱
We also took many weird photos, that I can't really place here...lol

おいしかったし、またはなたんと遊びにいきたい!!!(*゚▽゚*)💕
It was yummy and I want to go play with Hanatan again!!

そんな楽しい夕方でした☆
ではでは!꒰*´艸`*꒱
such a fun evening~
See ya!