なんと、

今日は激辛ハンバーガーチャレンジに挑もうと、
7期生のせりえとわたし、はなたんが噂のお店に行ってきました!が!
残念ながら、
完売してしまいました;;

Today Serie and I were supposed to take up the extremely spicy hamburger challenge at a hamburger place, but unfortunately the hamburgers for the challenge were sold-out ; ;


テンション高かった私達は勝手ながら「10分で中辛のハンバーガー完食チャレンジ」に急遽予定変更しました!

10分はやっぱり無理ですね。

We were in high spirits, so we decided to make our own challenge called "eat the medium spicy hamburger in 10 mins"!



そのハンバーガーはこちら!

This is the hamburger!
photo:01


ハンバーガーはとても辛くて、おいしかったです><
2人とも満足して帰りましたっ★

It was very spicy, but tasty at the same time ><
We left with a satisfied stomach!



せりえが食べてるとこをパシャリッ!
わたしより早く、そしてとても綺麗に完食していました。。

I took pictures of Serie eating ><
She finished the hamburger faster than me...not to mention cleaner..

photo:02



わたしは苦戦しながら食べていました(笑)
写真の通り、ソースが手についたり、食べ終わった後のかごの中がせりえと比べて汚かったです(汗)(笑)

As for me, I had a hard time eating it lol
You can see in the picture below, but I had sauce all over my hands and the basket ended up very messy lol

photo:03




せりえは私のことずっと怖がっていたみたいですが、最近は「少しだけ怖い」に変わって来て一安心です(笑)
わたしは怖くないですよ!!!(笑)

いろんな話できて、楽しかったですっ★

ではでは!


Serie told me that her first impression of me was very scary, so i'm trying hard to improve my image lol Recently she says i'm only a little bit scary now, so I'm relieved. lol
I'm not a scary person!! lol

It was fun talking about many other things :)


Well, see you later!