お久しぶりですっ
りなてぃんです ヾ(@⌒ー⌒@)ノ
Hello! It’s been a while, this is Rinatinヾ(@⌒ー⌒@)ノ

先日21日、原宿のVenusイベに
SPHから原さん、はなたん、
まなみん、しきみん、せりえ、私
の6人で出させていただきました☆
On the 21st June, six SPH members; Hara-chan, Hanatan, Manamin, Shikimin, Serie and I, participated on an Event called “Venus” in Harajuku.

SPHは、KARAの“Jumping”と
notyetの“週末notyet”を
踊りましたよ(((っ・ω・)っ♡
We danced KARA’s “Jumping” and notyet’s “Shumatsu notyet” (((っ・ω・)っ♡





今回のイベントは
女性限定ということで、
お客さんがどのような反応を
するのかずっと気になっていて、
ステージで踊る前は
すごく緊張してたのですが
実際踊ってみると
すごく盛り上がっていただいて
私自身今までにないくらい
自然な笑顔で踊ることができました
(;_;)♡
I was worried about the atmosphere and the reaction from the audience, as the event was only for women.
Although I was very nervous before going on to the stage, I could manage to dance with very natural smile I would not usually show, as I started dancing.(;_;)♡

やはり
“お客さんがあっての私たち”
なんだな、と強く感じました!!
This made me strongly remind of the idea that “The audience makes us SPH”!!

とはいえ失敗や反省点も
多々あったので
それも踏まえて次に生かせると
いいなと思います(>_<)
I hope the next stage will be even better one, as we still had some consciences to brush up on.

最後はCopiaさんとパシャリ♥
Lastly, we took a picture with Copia.





以上りなてぃんから
Venusレポでしたっっ
読んでいただきありがとございました!!(*´ω`*)
So that was it for Rinatin’s Venus report!
Thank you for reading!! (*´ω`*)