2014年にリリースされたアルバム、YESTERDAY & TODAYからのREMIXバージョンで、

新たにMUSIC VIDEOを作りました。

楽曲は、2011年3月11日の震災の直後に製作しました。

東北関東大震災の被災者の方々への想いを寄せて・・・・・


作詞・作曲・演奏・歌 : Shyonen
ベース : Masanori Yabana
プロデュース : Masahiko Yamabuki
映像 : 動画素材.com
http://xn--hhro09bn9j8uh.com/movie70S...



ここにいるよ

1.君のこころが
  暗闇に閉ざされたなら
  僕は君のこころを灯す
  小さな明かりになろう
  
  君の瞳から
  涙が止まらなくなったなら
  僕は君の涙を拭う
  小さなハンカチになろう

  たとえ時や影たちが
  通り過ぎて遠くへ去っても
  僕はこうしてずっと
  ここにいるよ

2.君が疲れ果てて
  一歩も進めなくなったなら
  僕は君を支える
  杖になろう
  
  君がひとりぼっちで
  孤独に震えてるなら
  僕は君にこころ寄せて
  そっと語りかけよう

  たとえ時や影たちが
  通り過ぎて遠くへ去っても
  僕は君の傍に
  ずっといるよ

3.もしも空飛ぶ鳥たちから
  歌声が消えてしまっても
  僕は君のために
  歌い続けよう
  
  もしも太陽が
  この空から消えてしまっても
  僕は君のために
  歌い続けよう

  たとえ時や影たちが
  通り過ぎて遠くへ去っても
  僕はこうしてずっと
  ここにいるよ
  
  僕は君の傍に
  ずっと・・・・・
  いるよ・・・・・



  (ここに いるよ)


I'll never go to anywhere.
I'll be there for you.


1. When your mind is shut in the dark.
  I'll be a small light for you.
  When you can't stop shedding tears.
  I'll be a small handkerchief for you.

  Even if time and the shadows pass far away.
  I'll never go to anywhere.


2. When you are so tired and you can't forward even one step.
  I'll be a cane that supports you.
  When you are so lonely and tremble solitarily.
  I'll send my mind to you and will talk quietly.
  Even if time and the shadows pass far way.
  I'll be here with you forever.


3. Even if songs disappear from birds flying in the sky.
  I'll sing this song for you forever.
  Even if the sun disappear from the sky.
  I'll sing this song for you forever.

  Even if time and the shadows pass far away.
  I'll never go to anywhere.

  I'll be with you forever.
  I'll be there for you.


  


(c)2011 Shyonen / Masahiko Yamabuki All Right Reserved