昨日お昼過ぎ仕事中突然具合が悪くになって夕方から完全に体調崩れました〜ショボーンあせる



Yesterday afternoon during work I started to feel bad. Then in the late afternoon I was feeling even worse 











アパートに戻って熱をはかったら37.8°Cあってちょっと高めので薬と赤玉薬を飲んですぐにベッドに入って寝ました〜ぐぅぐぅガーンあせる



After arriving back to my apartment I checked my temperature and it was up to 37.8℃ so I drank some medicine and went to bed 





{E5D9B3A7-B640-4A53-A345-D1D1129C3B04}








昨日夜友達たちと一緒にディナー行く予定していましたけどかなり具合が悪くてキャンセルしました〜ショックあせる 何とか体調を戻してまた友達たちと一緒に美味しいディナー行くのは楽しみにしています〜ほっこり音譜



Last night I was supposed to have dinner with my friends but since I was not feeling well I cancelled dinner with them. I hope to get well soon so that I can go out and have a nice dinner with my friends 





{87735F9E-7CF7-49E5-89BD-F2773B0C4588}








はやて25号 さん 【僕が関取なる前に秋元先生と出会い新十両決まったら僕の化粧まわしをデザインしてくれるとの約束して僕が頑張って十両上がりました〜!こち亀とはかなり深い印象あります〜^_−☆】

虹の欠片 さん 【確かに僕と両さんとイメージぴったりでしたね〜(^ー^)ノ 僕があのチョー有名な両さんと出会ってそして化粧回しを作る事になり相撲協会が喜んでありがいたいと思うけどなぜか相撲協会は面白くなかった見たいで悲しかった〜T^T でも僕にとってめちゃめちゃいい思い出来て良かったです〜(^_−)−☆】