戦闘竜のブログ-photo.jpg



昨日夕方から中野ゴールドジム行ってケンジくんと一緒にトレーニングしまし
た。トレーニング終わってから東中野ゴールドジム行ってゲストとして大山選手
の総合格闘技クラス行きました。みんなに僕のとくいのドラゴンフックを教えて
あげました~☆ とっても楽しかった!みんなすごくいい人でした。クラス終わっ
てからみんなと記念写真取りました。またいつか大山選手のクラス遊びに行くの
は楽しみにしています~☆


Yesterday late afternoon I went Nakano Golds Gym and did my training
with Kenji Kun. After my training I them went to Higashi Nakano Golds
Gym. I was a guest for Oyama's fighting class. I showed them how to
throw my favorite dragon hook punch. I had a great time. They all are
very nice people. I took a picture with all of them after the class
finished. I'am looking forward to visiting his class again.


Team Fighting Dragon

戦闘竜 ヘンリー