日本に帰る前にもう一度ブログアップします音譜

Before I go back to Japan I will update my blog again






僕のアメリカの実家によくリスとウサギウサギが遊びに来ますニコニコ

At my home in America a few squirrels and rabbits come to my house in the back yard






リスの写真何とか取りましたアップ

I took a picture of the squirrel










そしてウサギウサギちゃんです音譜

And here is a picture of the rabbit







ウサギウサギのうしろにリスがいるのはわかった?

Did you notice the squirrel behind the rabbit?


そしてウサギウサギの赤ちゃんですべーっだ!チョキ

And here are some baby rabbits













あとなかなか写真取れないめずらしい鳥何とか写真取りました。そのめずらしい鳥の名前が赤い鳥のCARDINALです音譜

And here is a picture of a Cardinal that I finally was able to take a picture of. It is a red bird and very hard to take a picture of the bird













ちなみにうちのお母さんのクマノミ魚もう写真取りましたべーっだ!チョキ

And I took some pictures of my mothers fish










でわ、また日本で~~(^-^)ノ~~

Well, see you again from Japan