コンニチは‼️

今日もカラオケに来ております~(笑)

昨日は、久しぶりに簡単な料理をしました。
写真は、盛付けあまり綺麗じゃないけど、

サーモンのマリネ

というのも、
ベトナムで買ってきた、レモンペッパーソルトを使ってみたくて✨

レモンペッパーソルト


■レシピ
マリネのドレッシング

穀物酢                              大さじ3
オリーブオイル              大さじ3
レモンペッパーソルト  適当
蜂蜜                                  適当

玉ねぎをスライサーでカットして、サーモンと漬け込みました。

レモン無しでも、このソルトのお陰か美味しかったです~⤴️

ホタテのアヒージョ
も作りましたが、うまくとれなかったので・・写真は、アップしません~(笑)

ということで、
ではでは、
今日も1日健やかに過ごして、いきましょう~☆
(^-^)/

Good afternoon,everyone‼️
I am coming the KARAOKE,too.

Yesterday,
I cooked  simple cooking.
This picture is “Mariated Salmon”.

Actually,
I 've been to wanting to use the LemmonPepperSalt that I bought at Vietnam.

■Recipe
souce
OliveOil  3tablespoons
Vineger   3tablespoons
LemmonPepperSalt   a little bit

I mariated “Salmon” and “Slice of Onion” in the 
souce.

I cooked the Ajillo(Garlic sauce) of Scallops.
I didn't take well that.

I hope the coming day will be a happy one for you.