岩男123とUndertale最近キタ | Lethal † Weapon

Lethal † Weapon

ここでは日記が主となっております。
荒らし・暴言等はやめましょう。
個人名などの個人情報を載せることもやめましょう。

最近腐向け岩男123(特に鋼兄受け)と

 

Undertaleにハマりだした。

 

とりあえずこのDeterminationが好きすぎて残しておきたいので

 

動画の貼り付けと歌詞掲載。

 

 

 Coming in announced,
 (お前が来ることは聞いていた)
 drag our friends on the tile
 (俺達の友の死を引きずりながら)

 I just follow your trail,
 (お前の跡を辿った)
 you can't just follow my smile
 (お前マジで笑えんな)

 All of your sins are aligned with this mood of mine
 (お前の罪の全てはこの気分と一致する)
 cutting me to the bone,
 (骨身にこたえるよ)

 nothing left to leave behind
 (もう後ろに残すものは何もない)
 You ought to reset right now,
 (お前は今すぐリセットして)

 just like it never happened
 (全てを無かったことにするべきだ)
 I didn't come for a fight
 (俺は今まで戦わなかったが)
 
 but I will fight to the end
 (今回は最後まで戦うだろう)
 and this one might be your battle,
 (これはお前の戦いかもしれないが)

 might not turn out okay
 (無事に終われるなんて思うなよ)
 I know you think you can kill me
 (俺を殺せるとでも思ってるんだろうが)

 but you've already ost the ga-a-ame
 (お前は既にゲームに負けてるんだ)
 And I love the way you hurt me
 (そしてお前は俺に傷つけさせる道を選んだ)

 It's Determination
 (お前自身の決意によって)
 Woah,yeah
 
  woah,woah yeah
  I love the way,
  I love the way,
  (俺は私は、この道を進むと決めた)
  I love the way you keep on trying
  (お前が君が、挑み続けようとも)
  I love the way,
  I love the way,
  (俺は私は、この道を進むと決めた)
  I love the way you keep on dying
  (お前が君が、死に続けようとも)
 
 I'm gonna break you to pieces
 (私はこれから君をバラバラにする)
 just like you were your brother
 (君の弟にしたようにね)

 
 I'm gonna kill you again
 (俺はこれからまたお前を殺す)
 just like you killed your own mother
 (お前がお前自身の母親を殺したようにな)
 
 You're a fool with no past
 (君はとんだ愚か者だ)
 say goodbye to your future
 (自分の未来に別れを告げるといい)
 
 Pay the fee,do it kid
 (罪を償え、クソガキ)
 
 I'm talking no inflation
 (俺は私は、油断なんてしない)
 Too many stab wounds and not enough items
 (多すぎる刺し傷に不足するアイテム)
 Too much time in the hall,I fell my skin start to crawl
 (この場所にいる時間が長すぎて、虫唾が走る)
 
 Too many freaks,not enough blood in the game
 (熱狂し過ぎて、ゲームで血が足りない)
 
 You know I give your LOVE a f-f-four latter na-a-ame
 (俺がお前の
LOVEに4つの音名を与えることをお前は知っている)
 And I love the way you hurt me
 (そしてお前は俺に傷つけさせる道を選んだ)

 It's Determination
 (お前自身の決意によって)
 Woah,yeah
 
  woah,woah yeah
  I love the way,
  I love the way,
  (俺は私は、この道を進むと決めた)
  I love the way you keep on trying
  (お前が君が、挑み続けようとも)
  I love the way,
  I love the way,
  (俺は私は、この道を進むと決めた)
  I love the way you keep on dying
  (お前が君が、死に続けようとも)
 
 Kill me again,again and again
 (何度も何度も、君は私を殺す)
 but I come back knowing so much more
 (だけど私は更に詳しくなって戻ってくるんだ)

 learning all your trickl,I'll make you sick
 (全てのトリックを学んで、嫌な気分にさせよう)
 'Cause the truth is Sans
 (なぜなら真実はサンズだから)

 I'll make you quit
 (君は諦めることになるだろう)
 
 Try to stay Frisk,please just stay Frisk
 (頑張ってくれフリスク、頼むから)
 You're still good good,admit to this
 (お前さんはまだいい子だ、罪を認めてくれ)

 Don't fight anymore,it's such a snore
 (もうこれ以上戦うな、それでは退屈なのか)
 One more step,and I'll make it war.
 (もう一歩でも進めば、俺たちは更に激しく争うことになるだろう)
 
 And I still love the way I hurt you...
 (それでも私は君を傷つける道を選んだ…)
 
 It's Determination
 (お前自身の決意によって)
 Woah,yeah
 
  woah,woah yeah
  I love the way,
  I love the way,
  (俺は私は、この道を進むと決めた)
  I love the way you keep on trying
  (お前が君が、挑み続けようとも)
  I love the way,
  I love the way,
  (俺は私は、この道を進むと決めた)
  I love the way you keep on dying
  (お前が君が、死に続けようとも)