[お米の里]アンドの白梅香を演奏して歌ってみた | お米の里のブログ

お米の里のブログ

ブログの説明を入力します。

ねぇ?気づいていたよ 
君が誰よりも壊れてしまうくらい弱く いつも傷ついていたこと
でも君が強がって見せてた 
無理に作ったその笑顔さえも 愛しく思えた

guess what i realized you were as weak as easy to break and always hurted
i loved your smile which was forcibily

愛してるって言葉さえ言えずに 
素直になれず傷つけてばかり 気付かずに ずっと、

i could not say love you but always hurted you...i have never realized

あの時 わからなかった
曇らせた その君の笑顔に
誰より側に居た僕
分かり合えずにすれ違い・・・

i did not know your clowded smiling that time
i was always together but could not understand each other

さよなら ごめんね もぅどうか僕を忘れて。
さよなら ごめんね もぅ君の側にはいれない。

good bye and sorry please forget me
good bye and sorry could not be together anymore

夢の中はあんなに甘くて 少し残る君の匂いがした

it smelled like you in my dream

勝手だったのは僕だったよ
君はいつでも我慢ばかりで
何も言わずに居てくれてた
今なら言える ありがとう

it was me who was selfish
you were always to stand
but nothing to say
now is the time to say thank you

さよなら ごめんね もぅどうか僕を忘れて。
さよなら ごめんね もぅ君の側にはいれない。

さよなら ありがとう もぅ僕を忘れて。
さよなら ありがとう 愛した君よ幸せに。

good bye thank you please forget me
good bye thank you i pray for your happiness

さよなら ごめんね もぅどうか僕を忘れて。
さよなら ごめんね 君の側にはもう居られない。