おかえり。p!nkラブラブ

アルバムの発売も発表されましたね。最近のp!nkがどんな感じなのか分からないけど、ストイックな人なのできっときっと元の姿になってくれていると信じたいーあせる

もうすでにYouTubeでも聞くことができる新曲です。子供産んで一発目がコレ!?って思ってしまうのは私だけなんでしょうか…

 
photo:01

White knuckles and sweaty palms
恐怖に震えて握りしめた拳

from hanging on too tight
汗ばんでくる手の中

Clench of jaw, I've got another
歯を食い縛りながら

headache again tonight
今夜もまた頭痛と戦うの

Eyes on fire, eyes on fire, and the burn from all the tears
燃える、燃えあがる瞳、焼け付くほど熱い涙

I've been crying, I've been crying, I've been dying over you
私は泣いてた、泣いていたのよ、あんたを想うと辛いから

Tie a knot in the rope, trying to hold, trying to hold,
ロープをくくって、しっかり握りしめる為に離れない為に

but there's nothing to grab so I let go
けど、そこには掴めるものなんて何もなくて…私は手離してしまったの


I think I've finally had enough, I think I maybe think too much
きっと限界だったのよね 私が色んなこと考え過ぎたせいだったのよ

I think this might be it for us (blow me one last kiss)
私達ってそんなものだったのかも知れないわね(最後のキスで私を消してほしいの)

You think I'm just too serious,
私は気難しい女だってそう思ってるんでしょうね

I think you're full of ****
でもあんたは最低だった

My head is spinning so (blow me one last kiss)
頭がクラクラするわ(だから最後にキスで私を消して)

Just when I think it can't get worse, I had a **** day (NO!)
何かついてない日だったって思ったら、その日は最低の日だったってことよ

You had a **** day (NO!), we've had a **** day (NO!)
あんたにとっても最低の日だったんなら、私達にとってくそみたいな日だったってことね

I think life's too short for this, I'll pack my ignorance and bliss
人生ってそんなに長くないから、私は
知らないことも幸せだって思い込むの

I think I've had enough of this, blow me on last kiss.
もうたくさんなの、だから最後のキスで私なんて忘れて

I won't miss all of the fighting that we always did,
いつだって喧嘩ばっかりだった日々に未練なんてないわ

Take it in, I mean what I say when I say there is nothing left
分かるでしょ。私の言葉の裏に何の意味もない、そのままの意味

I am sick, whiskey-****, no more battles for me
うんざりよ、インポ野郎。もう私のことで喧嘩することもないのよ

You'll be calling a trick, cause you'll no longer sleep
あんたは私を恨むでしょうね、だって夜も眠れなくなるから

I'll dress nice, I'll look good, I'll go dancing alone
けど私は流行りのドレスを着て、お洒落して、1人でクラブに行って

I'll laugh, I'll get drunk, I'll take somebody home
笑って、飲みまくって、誰かをお持ち帰りなんかもして

I will do what I please, anything that I want
自分がしたいことだけをするわ、楽しいことだけを

I will breathe, I won't breathe, I won't worry at all
ちゃんと呼吸をして生きるの、心配事なんて何もない

You will pay for your sins, you'll be sorry my dear
あんたには罰がくだるの、可哀想にね

All the lies, all the wise, will be crystal clear
あんたの嘘はすべて、暴かれていくわ
 

【輸入盤】Truth About Love (17 Tracks) [ P!nk ]

¥2,187
楽天

【輸入盤】Truth About Love Tour: Live From Melbourne...

¥5,832
楽天

【輸入盤】Greatest Hitsso Far!!! [ P!nk ]

¥977
楽天