KOI #restaurant #canggu #Bali | だいすき! BALI, MY LIFE

だいすき! BALI, MY LIFE

バリ島でサーフィン、観光ツアーの会社をしています!
サーフィン、ボディボード、トレーニング、ヨガ、グルメなどなど♪バリにぜひ遊びに来てくださいね!


One or my favorite restaurant in Canggu is here "KOI."
The chef is Japanese who was Sushi chef in Spain.
ここ「こい」も、チャングーでだいすきなワルンです。
ここのオーナーシェフは日本人なんだけど、スペインでお寿司職人をしていたという経歴の持ち主なの。

Every dish is good, especially fish dishes are awesome!! Teriyaki, grill, lemon sauced... sooooooooooo tasty!
どれも美味しいんだけど、特にお魚料理は絶品!照り焼き、焼き魚、レモンソース…どれも、噛むたびにお魚の身の歯ごたえと、じわっと広がる旨味に、幸せな気持ちになるの!さすが、お魚の美味しさを知り尽くしてるという感じが伝わってくる逸品だよ!


Salad and fish. Also lasagna and spanish omlets are so nice. 
シーザーサラダや豆腐サラダも美味しいし、お魚はもちろん。それにラザニアや、本場スペイン仕込みのスパニッシュオムレツも美味しいよ~


Fruits menu are also nice. Original smoothies are awesome.
フルーツを使ったメニューもおすすめ。オリジナルのスムージーなんかも、ホント美味しい。

We love here since they opened. Now it's one of the most popular warung on Jl. Batu Bolong. 
You can try Fusion Sushi in the evening. My favorite is soft crab roll. So nice.
このお店ができた頃から通っているんだけれど、今やジャラン バトボロンでも大人気のお店になっていて、なんだか自分のことのように嬉しいです。
ディナーメニューでは、瀬戸内育ち&スペイン仕込みの創作寿司も楽しめます。私はここのソフトクラブ ロールがだいすき!

You can find this sign, before old Canteen, on the left side to the Batu Blong beach. You should try!
夜はこの看板が見つけやすいかな、バトボロンのビーチに向かって左側、以前「キャンティーン」があった手前のお店です。ぜひ行ってみてネ!



We are waiting for you nice surfers! Book Now from our web site!
http://bows-surf.com/bowssurfhouse/
素敵なあなたのお越しを心からお待ちしております!ぜひ泊まりでサーフィン楽しみにいらしてください!ご予約はボウズサーフのwebサイトから!
*************************
サーフィン in BALI! ガイド&スクール, サーフィンの宿
Bow's Surf
http://bows-surf.com/
*************************
Bali Ayurveda Lab.
Spa, Meditation, Raja Yoga, Spiritual Clinic, Tradition School
http://baliayurvedalab.bali-info.xyz/
*************************