みなさま、
 
みなさまのおかげで無事当選することができました。新人の私に多くの得票をいただき、本当に本当にありがとうございました。
私をご信頼いただきました有権者の皆さま方のご期待に必ず応えるよう邁進します。また、私をお支えいただいた自民党の党員・党友をはじめ多くの皆さま方に心から感謝申し上げます。
私の当選によって、大阪が経済成長と景気回復のために正面から取り組む政治に変わるきっかけになるように頑張ってまいります。今後は、与党自民党として、この素晴らしい日本を必ず守り抜き繁栄させるために、また、大阪選出の国会議員として、国はもちろん大阪の発展のために努力してまいります。
本当にありがとうございました。みなさま、引き続き、どうか松川るいをよろしくお願い申し上げます。
 
松川るい拝
  
当選御礼

Dear my friends,
    
I won the election, secured the first place in the four seats of Osaka electoral district.
I really appreciate all the very kind support from so many people. This was the very first election for me, and definitely, this is the result of all the people who has consistently supported the LDP and me.
I promise that I will make utmost efforts to make a change in the Osaka politics as well as that I protect the sovereignty and prosperity of Japan. 
 
I thank you very much.
 
Rui Matsukawa 

0世界都市OSAKAを創る 自民党 大阪府 参議院 支部長 松川るい
松川るい|自民党参議院|公式webサイト 松川るい事務所|公式ツイッター 松川るい|公式フェイスブック 松川るい|公式ブログ 自由民主党|自民党本部 自由民主党大阪府支部連合会|自民党大阪府連