ー 1分39秒 のプレゼントー | 地球一蹴、ちゃりんこ世界一周の旅 ー Rio Cycling Around The Earth

地球一蹴、ちゃりんこ世界一周の旅 ー Rio Cycling Around The Earth

2007年3月9日より 約9年をかけて157ヶ国155,502kmを走る。
I am traveling around the world, over 157 countries on a bicycle from 2007 to 2016.

★Around The World : 3,330 days                

☆157 countries : in Medellin, Colombia.     

★Distance : 1,012 km(Total Distance 154,621 km)

 

 

ー 1分39秒のプレゼント ー 【 English is below 】

 

世界一美しい林道アウストラル街道、そして風の大地パタゴニア。

この道を、二ヶ月間、私と一緒に走ってくれた女性がいました。

そして、その彼女が、撮影・監修した私の紹介動画が完成しました。

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z6aVio9ZWxw

 

過酷な土地での自転車旅の中、

カメラ片手に、不安定な崖の上に登ったり、地面に這いつくばったり。

まさに、渾身となったこの作品は、彼女からの最高のプレゼントです。

 

私はただただ感動し、彼女に出会えたことに、感謝しました。

そして、この映像から、私の旅を応援してくれている

たくさんの人たちの想いを感じました。

心から、ありがとうを言うばかりです。

 

ゴールを目前にして、

この作品を一人でも多くの方に見てもらうことが、

わたしにできるせめてもの恩返しだと思います。

「自転車旅の素晴らしさを伝えたい」

この私の勝手な想いに協力してくださる方は、

ぜひこの動画を周りの方に見せて下されば嬉しいです。

 

[ENGLISH]

"The Best Gift of 1 minute 39 seconds”

 

World's most beautiful forest road, Carretera Austral and the end of the earth, Patagonia.

There was a girl who ride this road together for two months.

She has shoot a video and produced my introduction movie for me.

 

Even in this harsh bicycle journey, she climbed on top of the unstable cliff, or lied on the ground, holding a camera in her hand for shooting.

Indeed, this video has become the best gift from her.

I simply just impressed, and I can’t thank her enough for all her support.

Also, I felt so many power from everyone who supports me and behind me all the journey. Sincerely, I just want to say thank you from my heart.

 

The only thing I can do is that I introduce this movie to as many people as possible. I would appreciate it if you would share and show this video to your friends and your children by all means.

 

 

クリックしてください!ポイントが入ってより多くの人に見てもらうとが出来ます。
Click me!

にほんブログ村 旅行ブログ 世界一周(自転車)へ にほんブログ村