In My Arms(和訳) ~初めて雨をみた少女 | ☆Dancing the Dream ☆

☆Dancing the Dream ☆

Let us celebrate
The Joy of life ♡
with ☆Michael Jackson☆




In My Arms
 ―Jon Foreman (和訳・byてん)

Here, my dear
This is where
We'll shake the nightmares free

さぁ 愛しい人
僕らはもう悪夢を振り払って自由になるよ

I dream to hold you in my arms
I dream to hold you in my arms
To hold you in my arms
Wide awake in my arms

僕は君をこの腕に抱きしめる夢をみている
君をこの腕に抱きしめる夢をみている
この腕で君を抱きしめている
僕の腕で目を覚まして

I think I figured it out
We need to be together
Like the shore and the sea
We are not one thing
We're drawn here together
My ocean and me

僕は本当に理解したんだと思うよ
僕らは一緒にいる必要があるんだ
陸と海のようにね
僕らは一つのものじゃない
僕らは共に ここに引き寄せられたのさ 
僕の海と僕

I dream to hold you in my arms
I dream to hold you in my arms
To hold you in my arms
Wide awake in my arms

僕は君をこの腕に抱きしめる夢をみている
君をこの腕に抱きしめる夢をみている
この腕で君を抱きしめている
僕の腕で目を覚まして

Love we sleep apart
For the last time
For the last time

愛 それを最後に
僕らは離れて眠ることはなかった
それを最後に

I dream to hold you in my arms
I dream to hold you in my arms
To hold you in my arms
Wide awake in my arms
Wide awake in my arms
Wide awake in my arms
Wide awake in my arms

僕は君をこの腕に抱きしめる夢をみている
君をこの腕に抱きしめる夢をみている
この腕で君を抱きしめている
僕の腕で目を覚まして
僕の腕で目を覚まして
僕の腕で目を覚まして
僕の腕で目を覚まして