Someone Put Your Hand Out♥愛の小夜曲 | ☆Dancing the Dream ☆

☆Dancing the Dream ☆

Let us celebrate
The Joy of life ♡
with ☆Michael Jackson☆

$☆Dancing the Dream ☆

ビデオ PACO-Movie/vol1.I'll give you this paco-movie of his sweet love ドキドキ  


  



   Michael:クラブ   I'll be your story hero ~音譜 スペード

           I'll seranade in rhyme ~音譜

   you:ハート   we will dance 'til the light of day ~ラブラブ ダイヤ






し~~~~~~~っしー


今夜は何も言わないで・・・


まいけるのセレナーデ・ラインに漂いましょう・・流れ星キラキラ

しゃるうぃ~ダ~ンス~~~?ガ~~ル?ラブラブ




Someone Put Your Hand Out

Intro:

Never try to talk about it
It's got to sound good to me inside
I just think about it

イントロ:

決して言葉にしようとしないで
心の中の素敵な響きを聞くのさ
ただ思いを馳せているんだ


I'm so undemanding
'Cause they say love is blind
I've lived this life pretending
I can bear this hurt deep inside

僕は、そう多くは求めていないよ
なぜって 愛は盲目と言うから
僕は見せかけのこの人生を生きてきた
心の底のこの痛みには耐えられると


The truth is that I'm longing
For love that's so divine
I've searched this whole world wishing
She'll be there time after time

本当は憧れているんだ
とても神聖な愛に
僕は願いながら世界中を探してきたんだ
ずっとずっと いつか彼女が現れるだろうってね


*So someone put your hand out
I'm begging for your love
All I do is hand out
a heart that needs your love

だから 誰か手を差し伸べておくれ
僕は 君の愛を乞い求めているよ
僕にできることは 君の愛を必要とする心を
差し出すだけさ


I've lived my life the lonely
A soul that cries of shame
With handicapped emotions
Save me now from what still remains

僕は 孤独な人生を送ってきた
不自由な感情を抱え
辱めの叫びをあげる一つの魂
今尚残る傷跡から さぁ 僕を救い出しておくれ 

I'll be your story hero
I'll seranade in rhyme
I'm just needing that someone
Save me now from the path I'm on...

僕は君の物語のヒーローになろう
小夜曲を歌うよ
僕は ただ誰かを必要としているんだ
僕のこの細道から 今こそ救い出しておくれ

* repeat x 2

When you say we will dance 'til the light of day
It's just like the children in earth's joy
When we pray will you promise me you'll always stay
It's because I'm needing that someone

君が 夜明けまで踊りましょうと言ったら
この世の喜びに浸る まるで子供のようさ
僕たちが祈る時 いつもそばにいると 君は約束してくれるかい
なぜって 僕はそんな誰かを必要としているから


Someone put your hand out
I'm begging for your love
'Cause all I do is hand out
a heart that needs your love
Someone put your hand out
I'm begging for your love
All I do is hand out
Someone put your hand out
I'm begging for your love
All I do is hand out
Love

誰か手を差し伸べておくれ
僕は 君の愛を乞い求めているよ
僕にできることは 君の愛を必要とする心を
差し出すだけさ

誰か手を差し伸べておくれ
僕は 君の愛を乞い求めているよ
僕にできることは ただ手を差し出すだけさ

誰か手を差し伸べておくれ
僕は 君の愛を乞い求めているよ
僕にできることは ただ愛を
差し出すだけさ










お読みいただき、ありがとうございました おじぎ

今宵、甘い夢をどうぞ~~~ラブラブ$☆Dancing the Dream ☆