19th day in Hawaii | シェフ宅にホームスティ☆ハワイ

19th day in Hawaii

Aloha This is Kazue.

きょうは、朝6じ起床!
I woke up this morning at 6.
お庭の草むしりのお手伝いをしました!( ´ ▽ ` )
I helped Rie with weeding the garden.
めっちゃ大変だった!!
It was a lot of work!!

そのあと、昨日凍らせておいたパイナップルとヨーグルトでスムージーを作りました☻
Then we made smoothie with frozen pineapple and yogurt.
おいしかったー(^ ^
It was delicious.
そしてりえさんとビーチへのんびり歩いていって、
初めてパドルサーフィンをやらせてもらいました!!
After that we walked to the beach and paddle surfed for the first time thanks to the lifeguard people
Who were training there.
すごい楽しかった!!
It was fun!
フランキーに迎えにきてもらって帰宅!
Then Frankie came to pick us up and came home.
これからロミロミを教えてもらうのに、
最初にちえみさん、りえさんにロミロミをやってもらいました。
I am learning Lomilomi and first Chiemi and Rie gave me Lomilomi.

とっても気持ちよかった(^^)
It felt wonderful.
半分ねてしまっていた、、>_<
I fell asleep half the way.

そしてフラ!!
今日は3番を教えてもらいました。
Then we had a Hula lesson No.3.
難しかった、、
It was difficult.
あと1回、、がんばろう!
There is one more lesson, I will try my best.

夜は、アランチーニを作りました!
For dinner we made Arancini!
おとといのスープを使ってリゾットにしてその中にチーズをいれてあった(^^)
We used the soup stock from the day before and we first made risotto and made Arancini stuffed with fresh mozzarella.
おいしかった(^^)
It was delicious.