おはよう爆笑Good morning

Sorry . . No make-up
ごめんね、、すっぴんです

川崎麻世さんのブログのこたえ
This is my reply to Mr. Mayo Kawasaki

Its hard to say what I really feel
むずかしね
でもきて、ください
Please listen

あなたに出会ったから私の人生ジェットコースターなちゃった
Since I met you my life became a  never ending roller coaster ride.

From the day I found out I was pregnant
I felt
Scared. Lonely. Unsure of my future.
アンザ私のおなかのなかいるときから
わたしの寂しさ、こわかったこと、ふあん の きもちいっぱいでした

I want you to understand my feeling.
私のきもちはじめって来て、ほしい

My pregnancy and raising my children alone was not a happy time.
ハッピーじなかった

I always have to hear what you did for me
あなた、私と子どものために
なにやった いつもいてるよね

I sacrificed so much too
私のところからいちどみて
Please look from my side

I am not trying to attack you
攻めてるじないよ

I gave up my life to live in japan
My family
My country
My job
私にほんにきました
だれもしれなかった
かぞくいなかった
ことばもわかれなかった
しごともなかった
おかねもなかった
こどももはじめってうんだ

Where i knew no one
I couldnt speak the language

I am not saying you did not sacrifice
あなたもふあんもわかったよ

でも
あなたのくに
あなたのかぞくいる
あなたのことば
あなたのともだちいる

Do you understand?
わかるかな

Then you
Left me alone with our baby while you
Stayed out all night.
それであそびにいって
かえってくなくって

I was mostly by myself with our baby.
ひとりでした
さびしかった
こわかった
ふあんでした
Alone
Lonely
Scared
Anxiety

I had no money to eat.
To call my family.
Then our lights went out.

私食べるお金もなかった
アメリカのかぞくもでんわできなかった
それであなたでんきbillわせれった
Electricityなかった

Do you remember??
おぼいてる??
I remember
わたしわせれないよ

But i didnt give up
I started an english school
I taught everyday
100 students a week
While holding our daughter.
私 ギブアップしなかった
えいごのがっこはじまった
毎週100人おしえた
まいにち仕事した
むすめももみてる

I thought you would see how much i was trying
私のがんばてるところみたほしかった

Instead you stayed out more
Then you started to cheat
あなたもっとあそびにいって
うわきはじまった

あなたのことをせめたないよ
I am not attacking you

Maybe i would of done the same if i was you.
たぶん わたしあなただたらおなじことしました 
I hope not
私はないと思いけど

If you came to my country
I would of taken care of you.
Hopefully not made you lonely,
Scared and full of anxiety.

私の国 私のために住んだら
あなたにだいじに care しました
しんぱいかけない
さみしおもいでしない
ふあんさせない
こわいおもいでこどしない

Thats my feeling from my heart
こころから

Of course i forgive myself and i forgive you.
But the memories are still painful.
I am crying while writing this.

もちろん 私のこと あなたのこと うるしてます
でもこころのいたみあるよ
私は今泣いています

But life goes on
でも大丈夫

ぜんぶいみがある
There is a meaning to everything




Thanks for listening
来てくれたありがとう

いい日過ごしてね


caiya