UFO?! を目撃しました(アリゾナ) | SallyのバイリンガルDiary ~人生ワンランクアップさせる一日6分の英語講座~

SallyのバイリンガルDiary ~人生ワンランクアップさせる一日6分の英語講座~

日本一情熱的な英会話講師、Sallyが贈る一日6分のバイリンガル英語講座です。
英語学習全般に関する役立つオモシロ情報が満載!
笑って英語は覚えるものです。これで今日からアナタもSally脳。

UFOUFOらしきものを見たことありますか?


Have you ever seen someting like UFO?





私はあるんです。汗


OH, yes, I have.





Californiaから車車


When I lived in California , it was on our way





グランドキャニオンに友達8人と行った


back home from Grand Canyon. I went there





帰りのことです。


with seven other friends.





二台にわかれてアリゾナの砂漠星空


We were driving Arizona freeway,




ひたすら走っていました。


and it was an endless desert.






そうしたら何かが飛んでいて


Then, we realized that




最初は飛行機飛行機かと思いましたが


the airplane was fling, but




どうも飛び方がおかしいのです。UFO


that was really strange.




現われては突然消え、UFO


Suddenly it appeared from out of nowhere,


and then it disappeared.




しかもなんだかものすごいスピードでUFO


Moreover, it made a regular triangle






三角を描く飛び方をするのです。UFO


fling at amazing speed.




全員気づき車から降り、


All of us realized it and we got out of our cars.




眺めていましたが段々怖くなり叫び


We gazed at it for a while, but we were gradually


scared.




車に戻ったあとは


After we got back into the cars,






見なかったフリをしてしまいました。


We pretended that we saw nothing.




残念ながら写真はとれませんでした。


I'm sorry I wasn't able to take a picture.






SallyのバイリンガルDiary ~人生ワンランクアップさせる一日6分の英語講座~


Please look up the sky.


May be you can find something interesting.






ペタしてね