KIKUCHI | plate tokyo tel +818046899058

plate tokyo tel +818046899058

Casual but very tasty THE best wine restaurant
in central Tokyo.
Lunch ask! cause we are out for catering!
Restaurant 18:00-22:00
Wine bar ask!

本当においしい!お野菜は鎌倉野菜!
魚介も毎朝 漁港に買い付けにいってるんですって!


My friend Ms. Kiku chan started her own bistro 5 years ago!
She cook and serve by her self!
This restaurant is located in Konan.
Bit far from Tokyo.

Than's why this is my first visited!

photo:01

photo:02

Lovely entrance.
photo:03

with Champagne from noon:-)
Fish salad アジとヒラメおさかなサラダ 美味しい
photo:04


Pizza アンチョビピザ!うま!
photo:05


Fish Frits これ、おいしったフリット
photo:06


Duck brest ネギソースのカモの胸肉!
photo:07



その他パスタにサザエブルゴーニュバターにサザエライス!

全部美味しかったなぁ。

きくちゃんとはPatriceJulienの
横浜のお店で一緒に働いていた仲間でした!私の怒られ、
泣き虫時代を知っているのです。
1人で頑張っていて凄い!
photo:08



ご馳走様でしたドキドキ
私、やっぱり幸せだなぁ( ´ ▽ ` )ノ

素敵な仲間に楽しい時間、
美味しい物ラブラブ


KIKUCHI キクチ イタリアン / 港南台駅

夜総合点★★★★ 4.0
昼総合点★★★★ 4.0