ス・テ・キ ♡ | Ai's Blog

ス・テ・キ ♡

先日、嬉しいプレゼントをもらっちゃいました音譜

I was given wonderful present from Exedy employee.

 


いつも会社で顔を合わせているものの

I meet him often

 

話すと言っても挨拶くらいの関係だったのですが

but I have hardly ever talked.

 

まさか、こんなふうに思ってくれていたなんて…(;ω;)

For all that, he was thinking about me in that way.

 

 

「 寝屋川の 降りたホームに 今朝もまた

     I'm given spirit by her smile every morning 

 

                   笑顔の愛ちゃん 元気をもらう 」

                                                          when I get off a train at Neyagawa.

 


逆に私が元気をいただきました晴れ 

I would be really delighted.


ありがとうございました(〃∇〃)

Also he cheered me up. Thank you!



 

人気blogランキングへ

クリックお願いします♪