エマニュエルさん これからは人種偏見なく やさしいユダヤ人になってくださいね
クリントンさんらも時代の壁を破ってくれて心が広くなってきましたね。
DAVIDさんらのアドバイザーにしたがってよい政権を・・・
日本では明日のアメリカ新駐日大使は明日きます。今日アメリカ大使館は結構静まってました。

同時に共同通信打ち合わせ。
なんだか懐かしい北海道新聞の東京支社がありましたが、一所懸命仕事してましたね>窓からみえてた。

   
またコミュニテイは沖縄までいって 海へいきました
">自然体ブログ発信Selfish free mutter-未設定


サンフランシスコに日本のポップ・カルチャー発信ビル-原宿「6%DOKIDOKI」出店
 米サンフランシスコに8月15日、日本のポップ・カルチャーを発信する複合商業ビル「NEW PEOPLE」がオープンするのに合わせて、裏原宿エリアにある雑貨店「6%DOKIDOKI」(渋谷区神宮前4、TEL 03-3479-6116 )が期間限定出店。
 ファッションやメーク、キャラクターものなど、今や世界的ブームになった日本の「カワイイ」カルチャー。同店は、「カワイイ」カルチャーの先駆けとしてマルチクリエーターでアーティスト、同店のディレクターである増田セバスチャンさんが1995年に裏原宿エリアにオープン。「度を超えたカワイイ、かわいすぎるモノ、コト」を意味する「センセーショナル・ラブリー」をコンセプトに「カワイイ」カルチャーを発信している。
 出店先は、アメリカ市場で日本映画の配給事業を展開する「ビズピクチャーズ」が、米サンフランシスコのジャパンタウンにオープンする日本のポップ・カルチャーを発信する「J-POPセンター」。地下1階にはアメリカ初となる日本映画とアニメ専門のミニシアターを設けるほか、1階にはインテリア雑貨やアパレル、書籍などのセレクトショップを展開。2階のファッションフロアには、ロリータブランド、ゴシックブランドなどが出店。3階には約60坪のアーティストスペースギャラリーもオープン。
 6%DOKIDOKI広報担当の北村美佳さんは「アメリカの古着やおもちゃの買い付けをしていたことから、もともとアメリカとは関係が深かった。世界中で『日本、原宿、カワイイ』ブームがやって来た時に今回の話をいただいた。『このビルを通して、映画や漫画の背景にもなっている日本文化に興味を持ってもらう、正しくアメリカ人に知ってもらう』というビズピクチャーズ堀淵清治社長のコンセプトに共感して出店を決めた。当店が行っている『日本、原宿、カワイイ』という部分で、日本カルチャーを全米で広げるきっかけになることができるのであれば堀淵社長に協力しよう思った」と話す。
 同店では、原宿店で扱っている商品のほか、缶バッチやTシャツなどの限定商品を販売するほか、サンフランシスコ店、原宿店の両店で販売する「ensational Kawaii ネックレス」(2,800円)や「6%DOKIDOKI ロゴリングセット」(2個2,625円)など約20種類の新商品も扱う。出店は9月15日まで。
 今月15日・16日には、ジャパンタウンで行われるフェスティバル「J-POP SUMIT」との合同イベントも、増田さんの総合演出で開催される。「原宿、カワイイ」をテーマとしたファッションコンテスト「Harajuku Make over CONTEST」や、アメリカライブツアー「Japan Nite」でも知られる「noodles」「つしまみれ」などの日本のガールズバンドが出演するライブイベント「Harajuku Kawaii Experience+Japan Nite Special『Girls Rock Explosion!』」も展開。サウンドアーティストOMODAKAさんと同店のショップガールズによる「ネオ花魁」「ネオ盆踊り」をテーマとした既存の「和」と現代のポップな部分の「和」を含む「カワイイ」を融合させたステージも披露する。
増殖を続ける無国籍「ガールズ」パワー 世界を変える!?「カワイイ」カルチャー最前

You see, and Mr. Clinton also break the wall in the age and it has become broad-minded becoming in the Emanuel future a gentle Jew without the racism.
The political power for you may follow advisers of Mr. DAVID ・・・
Tomorrow's new Ambassador to Japan United States will come in Japan tomorrow. Today's American Embassy considerably becomes quiet .

Kyodo News Service meeting at the same time.
It seemed that it worked hard by one place from see work window though there was a Tokyo branch office of a nostalgic somehow a Hokkaido newspaper.


Is it a pop culture sending building in Japan in San Francisco?Harajuku "6%DOKIDOKI" branch shop
It matches so that compound commerce building "NEW PEOPLE" where the pop culture of Japan is sent may open in Sun US Francisco on August 15, and General Store "6%DOKIDOKI" (4 and TEL 03-3479-6116 in front of the Shibuya Ward Shinto shrine) in the Uraharajuku] area opens a store at limited time.
"[Kawaii]" culture of Japan like fashion, makeup, and the character one, etc. that became world boom now. Masuda Sebastian It is an artist, and who it is a multi creator and is director in this shop as the lead of "[Kawaii]" culture opens this shop in the Uraharajuku area in 1995. "Sensational lovely" that means "[Kawaii] by which it exceeds and too lovely thing and Koto" is sent and "[Kawaii]" culture is sent to the concept.
"J-POP center" opening a store ahead in which "Bizupictures" that develops the distribution business of the Japanese movie in an American market sends the pop culture of Japan that opens in Japan Town in Sun US Francisco. Select shops of the interior miscellaneous goods, apparel, and the book, etc. are developed with the first floor in the first floor in the underground besides the mini theater of the Japanese movie that becomes the first in the United States and the animated cartoon specialty is installed. A Lolita brand and a Gothic brand, etc. open a store on the fashion floor of the second floor. The artist space gallery of about 60 tsubos opens on the third floor, too.
Mika Kitamura in charge of 6%DOKIDOKI announcing to public「Because the United States old clothes and the purchase of the toy had been done, it had strong ties originally with the United States. When 'Japan, Harajuku, and [kawaii]' boom came all over the world, I got this story. The branch shop was decided sympathizing with the concept of the bizupitures moat [fuchiseiji] president 'It was interested in the Japanese culture that became the background of the movie and the cartoon through this building, and ..American.. knew correctly'. I thought cooperation in the moat pool president if it was possible to become a chance to expand Japanese culture all over the U.S. in the part 'Japan, Harajuku, and [kawaii]' that our shop was doing. 」It speaks.
In this shop, about 20 kinds of new items such as "Ensational Kawaii necklace" (2,800 yen) sold in both shops at the San Francisco branch and the Harajuku branch and "6%DOKIDOKI logo ring set" (2,625 yen for 2 pieces) are treated besides the can batch that has been treated at the Harajuku branch besides the commodity and the limited product such as T-shirt are sold. The branch shop : until September 15.
The combination event with festival "J-POP SUMIT" held in Japan Town is held by Masuda's integrated production on the 15th this month and the 16th. Live event "Harajuku Kawaii Experience+Japan Nite Special 'Girls Rock Explosion'" in which the girls band in Japan such as known "noodles" "Tsushi covering" performs develops with fashion contest "Harajuku Make over CONTEST" and American live tour "Japan Nite" that assumes "Harajuku and [kawaii]" to be a theme, too. The stage where "[Kawaii]" including "Harmony" in existing "Harmony" that assumes "Neo [hana**]" and "Neo-Bon Festival Dance" by [shoppuga-ruzu] of the same shop to be a theme and a pop modern part was united with sound artist OMODAKA is announced.
Statelessness "Girls" power world that keeps proliferating is changed. ?"[Kawaii]" culture foremost