ご報告...☆ | ☆気ままに気楽に...☆

☆気ままに気楽に...☆

blog見ていただき嬉しいです(*^o^*)

プライベートや日々あったことを書いているので、是非ご観覧してってください☆

おはようございます☀️



みなさまにご報告があります。




私はこのたび1月をもちまして株式会社ヨコモを退職いたしました。




在職中は公私にわたり色々とお世話になりましたことを心より厚く御礼申し上げます。





RCカーを通じて皆様とお会いできましたこと、そしてお教えいただいた数々のことは私の大切な財産となりました。






人生の貴重な経験として 今後に活かしていく所存でございます。






皆様のご多幸と一層のご活躍をお祈り申し上げ、誠に略儀ながら書中をもってお礼と退職のご挨拶とさせていただきます。
                                                 

平成29年3月3日




I have retired Yokomo Co., Ltd. on this January.
I would like to express my sincere gratitude to you for your continued care in various ways throughout my career.
What I met with you and the things I taught became my valuable asset.
As valuable experience of my life I am willing to make use of it in the future.
I wish for everyone's happiness and further success.
Thank you and greetings of retirement
In the case of.

March 3.






久しぶりのブログ更新がこのような事を書くことが寂しいですが。。









頑張ります(o^^o)