In the past few weeks I talked a lot about the Covid 💉 , 💉 injuries and death. ☠️ 


I see people on the comments tell me: OMG, this was 3 years ago, you still taking about it ? Get over it!


MOTHERFUCKER! Weak people like you are the reason society is so fucked up!


The government medically raped people, destroyed their fucking life and millions are injured or dying and you want me to forget? 🤔


I’ll never forget 


I’ll never forgive 


No amnesty 


FUCK OFF 🖕


ここ数週間、私はコロナ💉 、 💉による負傷や死亡☠️についてたくさん話しました。


コメント欄で「なんてことだ、これは 3 年前のことだ、まだそのことを話しているの? 忘れなさい!」と言っている人がいます。


クソ野郎!お前みたいな弱い人間のせいで社会がめちゃくちゃになってるんだ!


政府は人々を医療的にレイプし、彼らの人生を破壊し、何百万人もの人々が負傷したり死亡したりしているのに、それを忘れてほしいのですか? 🤔


決して忘れない


絶対に許さない


恩赦なし


くたばれ🖕





引用させて頂きます。

G7 NATO国家

もう凄いことになってる。


🇺🇸 徴兵とワクチンのセットになるのか?

🇩🇪 🇮🇱を支持すると言わなければ国籍取得出来ない。

🇯🇵 緊急事態条項のヤバさ


シハイソウの人口削減に本気なのね!


BRICS国家に希望する国がどんどん増えてる。

BRICS国家 マジで羨ましいし

🇷🇺が悪いって言う日本人の多さに驚く😱

🇷🇺領土になりたいと思う。


🏦いつまで大丈夫かな

小銭も若干用意しました。

停電しても大丈夫な様に蚊帳も付けました。

地震も心配です。

セイフは何もしてくれない前提で動かないと

4ぬからね。