なんてゆうのかわかんないけど。


このビデオ悲しくなる。笑


最近クラブで聴いてずーっと鼻歌してる曲。


はじめわかんなくて


よっぱらって歩きながらSHAZAMに聴き取らせててよねwww


こーゆう系苦手だけどなんとなく歌っちゃう。


訳してみようか?


こないだ好評だったので。てきとー訳。笑


Do you think about me when you're all alone?
ひとりぼっちのときわたしのこと考える?
The things we used to do, we used to be
いっしょにしたこととか、わたしたちがどんなだったとか。
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
きみをあんな気持ちにできるのはわたしだけ
きみを解き放てるのはわたしだけ

Do you think about me when the crowd is gone?
みんながいなくなったときわたしのこと考える?
It used to be so easy, you and me
きみとわたし、前はカンタンだったのに
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
きみをあんな気持ちにできるのはわたしだけ
きみを解き放てるのはわたしだけ


I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free

When you need a way to beat the pressure down
When you need to find a way to breathe
プレッシャーからのがれたいとき
呼吸する方法をみつけたいとき
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
きみをあんな気持ちにできるのはわたしだけ
きみを解き放てるのはわたしだけ


If you never see me when the crowd is gone
もしみんなが去ってからきみがわたしに会いたくなったら、
It used to be so easy, can't you see?
前はもっとカンタンだったでしょ?
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free...
きみをあんな気持ちにできるのはわたしだけ
きみを解き放てるのはわたしだけ

あーもうずーっと同じこと繰り返してるわ。この歌詞。笑



I could be the one to make you feel that way

I could be the one to set you free
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free