A GOOD LAUGH!! | ユリーカオフィシャルブログ「Yureeka's Castle: Work Hard, Play Hard」Powered by Ameba

A GOOD LAUGH!!

Goood morning!! 今日も曇りみたいだね~くもり 

Without sunshine, ますますthe coming of dark winter daysをforeshadowしてる感じだよね~雪


DRESS WARM and HAVE A NICE DAYアップ I'm gonna go grab some early breakfast nowコーヒー


Very cheesey but rather entertaining, these are some HILARIOUS PICKUP LINES my friend sent me for a good laughにひひ CHECK it OUT!!


1. You're last name should be Campbells, cus your mmmm... GOOD ガーン

2. Tell me something, girl. Did it hurt when you fell out of heaven? DASH!

3. Your name must be cheerios...cuz you seem healthy for my heart. クラッカー

4. Girl are you tired, cuz youve been running through my mind all day 走る人

5. Is your dad in jail? Cuz he stole the stars and put them in your eyes. えっ

6. I lost my teddy bear, can I sleep with you? 得意げ

7. Hey baby, You must be from Tennesee........cause your the only Ten-I-See べーっだ!

8. You Dropped something , "My jaw" パー


あ~はっはっは!!てかほんとにこんなこと言うGUYいたらBRAVEって言うか逆にスゴイよね(苦笑)


ちょっと#7面白いよね。。。にひひ あと、#8もnot terribleグッド! #2とかないよね~ショック! LOL!!



アップあああああっはははは!!!これもかなり笑えない!?DASH! LMAOあせる