MEETINGGUUUUU~ | ユリーカオフィシャルブログ「Yureeka's Castle: Work Hard, Play Hard」Powered by Ameba

MEETINGGUUUUU~

Bonjour mes amis!! Comment ca va? ..tres bien? ou mal...? Moi... comme ci comme caべーっだ! Il fait gris aujourd'hui encore (ま~ね、梅雨だからDUHだけど)... OK, enough of my elementary-level francais! LOL!


I shall start my daily routine of bloggingパソコン heheheheeひらめき電球


昨日の夕方、きっちり2HRS,超PRODUCTIVEなMEETINGしました~キラキラユリーカ知らないことだらけで、いっぱいFACTSを吸収するNICE OPPURTUNITYでした耳GREAT!! 色々REALISTICALLY, the OPTIONS and POSSIBILTIESをOUTLINE&DISCUSSできて、ユリーカ今後に向けてPOWERUPしていきたいアップとOPTIMISTICな気分でMEETING解散でした~ニコニコ

重た~い(みんなに笑われました)LAPTOPもFIX&UPDATEしていただけましたグッド! It's not even FUNNY how heavy it is!!体に悪い重さ。 なんかIt's apparently the heaviest laptop out there in the market right now or sumthin... and WHY did I choose it??って感じ。 aahahhaha, I am NAZOOOあせる!!



いったんI headed home to drop off my PC and BAGGAGE before heading off to my DINNER MEETING車