I received the text from a young lady saying

“Do you wanna come over and stay in my hotel in 23 & 24 this month?”

She is around 36. Everyone is so aggressive.

Everyone has love affairs here and there, while it’s always initiated by the female side.

Initiation comes to me as well but I reject all the time.

It’s simply annoying. And I don’t have desire. 

I said OK to her, if you can still get a room from now on. 

That should be impossible. 

I will have a good sleep all night on Christmas Eve.

A great sleep. 

 

今月の23、24、をホテルで過ごさないか?

と、年下の女の子からメール着ました。36歳かな。

みんな、積極的だな。

不倫ニュースもよくありますが、誘うのはいつも女性側です。

僕もよく不倫を誘われますが、断っています。

めんどくさいからね。それに、僕って性欲ないからさ。

予約が今から取れるなら「いいよ」と返事しましたが。

おそらく無理でしょう。

クリスマスは一人で寝ます。

たくさん寝ますね。