初デートです♥️

昨日ははじめましての香港の彼氏様とディナーデートでした♥️

私の英語が至らなくてたくさん迷惑かけちゃいました😭ごめんなさい🙇‍♀️

これからもっと勉強頑張りますねっっっ‼️


お寿司食べて空中庭園をぶらぶら😊

お寿司めちゃくちゃ美味しかったし、翻訳機使ったりして日本語で一生懸命お話してくれてとても楽しい時間でした🥺♥️

本当にありがとうございます😭

空中庭園も夜景がとても綺麗で、忘れられない時間になりました🌃💖


またすぐにお会いできるのを楽しみにしています🫶



 First date


Yesterday I had a dinner date with my new Hong Kong boyfriend ♥️

My English wasn't up to par and I caused him a lot of trouble😭I'm sorry🙇‍♀️

I'm going to study harder from now on‼️


We had sushi and walked through the hanging gardens 😊.

Sushi was delicious and he tried his best to talk to me in Japanese using a translator and we had a great time 🥺♥️

Thank you so much 😭

The night view of the Hanging Garden was so beautiful and it was an unforgettable time 🌃💖.


Looking forward to seeing you again soon 🫶.