今日もアクセスしていただきまして、ありがとうございます。

 

今回は、久しぶりに近況報告がてら「お知らせ」を投稿します。

 

私ごとにはなりますが、住みなれた地域に何らかの形で貢献するためにも、

いろいろなボランティア活動に参加している訳ですが・・・

この度、また新たなことを始めることが決まりました。

 

抽選なので、ダメ元で応募したところ「受講決定通知」のメールが届きましたびっくり

決定した以上は、真面目に取り組みます。

 

今年も残すこと1ヶ月となりました。明日から12月ですね笑い泣き

これからも、今まで以上に常にアンテナを張って、視野を広く活動をしていきます。

 

このブログでも、毎週水曜日に発信・投稿を続けていきますウインク

 

今回も最後まで読んでいただきまして、ありがとうございます。

また、来週もよろしくお願いいたします。

 

 

 

Thank you for visiting us today.

 

This time, I will post a "news" with a status report after a long absence.

 

It's my personal thing, but I participate in various volunteer activities in order to contribute in some way to the community I'm used to living in...

This time, I decided to start something new.

 

Since it is a lottery, I applied with no luck, but I received an email "notice of acceptance"びっくり

Once I have decided, I will work hard.

 

It's been 1 months to leave this year. It's December from tomorrow笑い泣き

From now on, I will always keep my antenna up more than ever and work with a broader perspective.

 

On this blog, I will continue to send and post every Wednesdayウインク

 

Thank you for reading this time as well.

Also, I look forward to working with you next week.