this is 現実逃避 | ロバータオフィシャルブログ「Keep Smiling」by Ameba

this is 現実逃避


無事に大学3年目の最後のプレゼンを終わりました!
まぁけっこうきつく言われる先生に最後は褒められ、
嬉しい限りです。

しかし

一週間以内にに英語で2000文字のレポートを提出しなければいけないのです。
課題は自分で決めたのに、今になって苦しんでます。

かっこつけて人種/認知結果/認知力
なんて選ぶんじゃなかった。。。(笑)

今の私だったら、50年代のラブコメ映画について
書いてるなぁ~

そう思ってもしかたない。

やるしかない。

では、

これから寝ます(笑)


Well, well, well,
The last presentation of my third year finished, and
I was quite satisfied with the outcome as well as the reaction from
my tutor and colleagues.

However,
not so much time to enjoy this moment,
as the hand in date for the 2,000 word research report is in less than a week!

I wish I haven't chosen the topic on race and perception.
Too serious and deep for my brain capacity!

If I could change my topic, it would be on analyzing 50s romantic comedy or something along that line~

Anyways, this won't change the reality, so I better get back to writing the essay.

But, I think I will sleep first! haha