破壊と創造 | ロバータオフィシャルブログ「Keep Smiling」by Ameba

破壊と創造

ロバータオフィシャルブログ「Keep Smiling」by Ameba


本当にアートは破壊と創造の繰り返しでございますな~にょーん
昨日の段階での作品は、良いけど方向が違う方に向いてしまったと言われました。
どっかでそう言われるなとは思ってたからショックではなかったけどそこからどうすれば良いのか
分からなくなりまして。完全停止してしまいました。でも、止まってる場合じゃない、明日が発表日。。。前に進むしかないぶんろみ、なんとかなるでしょっ、自分は出来る子と言い聞かせてます(笑)

今、課題でガーデニングのパッケージデザインをしてるんですが、「ガーデニングと料理」が私のコンセプトなので、資料はもっぱらそれらの雑誌。たくさんある中から私のオススメは
"Country Living"と“Waitrose Food Illustrated"
日本の雑誌は"VEGETA"と「野菜の達人」。かなり分かりやすく書いてあります。

この課題の一番の難関は。。。お腹が空くことです(笑)


ロバータオフィシャルブログ「Keep Smiling」by Ameba

Destruction and construction. Process of producing an art work indeed.
My tutor said that my work was good, but went off track...
I really don't know what to do, but the fact is that the final critique is tomorrow!
so I am telling myself that I can do this and whatever will be will be. haha.

Anyways, since my project is designing a packaging for gardening products, and my concept being "Gardening & Food", it is natural that I be surrounded by these magazines.
My favorite is " Waitrose Food Illustrated" & "Country living"
Also, with the Japanese one, I thought that "Vegeta" & "Yasai-no-tatsujin" was easy to understand.

The hardest part of this project is... that I get hungry looking at those food!!!!