ちっちゃなHappyミラクル♪ | ロバータオフィシャルブログ「Keep Smiling」by Ameba

ちっちゃなHappyミラクル♪


ameba


無事にロンドン着きました!
今回は12時間以上かかったよっ~あせる

ロンドンでの生活も2年めに突入してるんだけど、やっぱ大好きな日本を発つのはまだまだなれないな~しょぼんちょっとネガティブになってたけど着いたら。。。

ちっちゃい HAPPY ミラクルがあったよん(笑)

1。曇り/雨ーーー>晴れにヾ(@^▽^@)ノ
雲がすっごくきれいだった!

2。午後8時まで外が明るい!(買い出しも安心して行けました)

3。今、女の子3人とフラットシェア(同居)してて、絶対汚くなってると思ってたら意外に共同して使ってるトイレとか台所がきれいだった。。。(笑)

4。いつも止めてもポタポタ落ちる水、キッチンの蛇口がちゃんと止まるようになった!

ちっちゃな事だけどけっこう自分にとっては気分が上がる出来事達でした(笑)



I am back in London !
It took more than 12 hoursあせる

Still can't get use to leaving my favourite place in the whole universe, Japan...しょぼん

so I was a little bit negative about going back to gloomy London.
However, there were "little Happy miracles" waiting for me, here in London. Haha.

These were the "Little Happy Miracles"

1. The weather was beautiful. It was cloudy and rainy but it became sunny (^O^) and the clouds were beautiful!

2. The day became longer. It's bright outside until 8p.m. !!

3. I share a flat with 3 other girls, so I expected the hallway, kitchen and the toilet to be filthy... but to my surprise it was clean!


4. The faucet in the kitchen was fixed!! Finally an eco-friendly flat! haha

These were the things that made me happy today(=⌒▽⌒=)