こんにちは!宮下ゆりかです。初めましての方もそうでない方も。ここ最近の私の出来事も含めて、... | 宮下ゆりか オフィシャルブログ powered by Ameba

こんにちは!宮下ゆりかです。初めましての方もそうでない方も。ここ最近の私の出来事も含めて、...

こんにちは!宮下ゆりかです。初めましての方もそうでない方も。ここ最近の私の出来事も含めて、つらつらと自己紹介綴らせてください。 大学卒業後、調理師専門学校に進学。決意したのは入社目前の3月。某IT企業に入社予定だったものの辞退までして。専門学校卒業後は、サンフランシスコに語学留学。帰国。そして今、とある素晴らしい会社の創業メンバーとしてジョインしたばかり。振り返ってみると、私は柔軟性の欠片もない人間。望む道に一切妥協しない。自由。でも、これが私の生き方。以上、最近の私! そんな「私」をインスタグラムに更新していきます。大好きなファッション、インテリア、料理等々。よろしくお願いします。🐻 Hi guys, I'm Yurika from Tokyo, Japan. I hope my friends all over the world, especially in San Francisco, are reading this post, so I'll write in English too. Please let me introduce myself. After graduating from university, though I already had a plan to join IT company, I entered culinary college. Because studying cooking was what I had wanted to do for a long time. And after graduating from college, I studied English in San Francisco. Now, I've just joined an awesome company as a founding member. On reflection, I had lots of what I wanted to do and never compromised. For me, everything was my tuning points. I'm really free... But this is my way to live. I'm going to post my pic like that on Instagram! I hope you guys will enjoy. Thank you for reading. #myfirstpost #introduction #myself #tokyo #Japan #SF #sanfrancisco #world #life #free #instagram #live #living #fashion #interior #cooking #自己紹介 #私 #東京 #日本 #ファッション #インテリア #料理 #初のハッシュタグに戸惑っている

Yurika Miyashita|宮下 ゆりかさん(@yurika_miyashita)が投稿した写真 -