97(Good Morning Little School Girl) | ヤングマンブルースのブログ

ヤングマンブルースのブログ

ブログの説明を入力します。

GWの初日の今日はゴルフでした
前職の後輩達との定例ラウンドです

場所は「富士の杜ゴルフクラブ」

4回目のラウンドとなります



天候が心配でしたが、前半の途中で小雨に降られただけで済みました

富士山が見えなかったのが残念でした






さて、結果ですが・・・

OUT(わかばコース)⇒51(前半)
IN(もえぎコース)⇒46(後半)
TOTAL⇒97

バーディー×0
パー×1
ボギー×12
ダボ×4
トリ×0
4オーバー以上×1

バットは33(OUT=17、IN=16)

OB×0
ワンべ×1
池ポチャ×0
ロスト×0






前半最後の9番ホール(Par5)で10打計上、大叩きをしてしまいました

それとパーが1回しか取れず

今日は3パットが3回ありましたが、これが全てパーオンしたホール!

ボギーオンしてピンに寄せても1パットで決められないことしばしば

そのようなわけでボギーを大量生産した次第です







 


Good Morning Little School Girl
 

 

Good morning little schoolgirl,good morning little schoolgirl
Can I go home with, can I go home with you
Tell your mother and your father, I'm a little schoolboy too

Gonna buy me an airplane, gonna buy me an airplane
Gonna fly all over, gonna fly all over town
If I don't find my little schoolgirl, ain't gonna set my airplane down

I remember way back, I remember way back
When I was twelve, when I was twelve years old
I was looking for a schoolgirl to eat my jelly roll

Good morning little schoolgirl, good morning little schoolgirl
Can I go home with, can I go home with you
Tell your mother and your father, I'm a little schoolboy too