#ひとり言#Good morning! How are you? I’m doing well. Today is Friday, September 27th. It’s cloudy, and the temperature is 22°C. The weather forecast says it will be sunny later, with some clouds, and it might get as warm as 30°C. 


Yesterday, my wife and I went out. First, I went to the hospital to check my stomach. The doctor said there were no bad bacteria (Helicobacter pylori) in my stomach. I was so relieved to hear that!


After that, my wife and I went to a donut shop. I ordered a chestnut-flavored donut and a cream donut. My wife got a French cruller and a golden chocolate donut. Both were popular on TV recently, so we wanted to try them. 


Then, we went to the supermarket and bought two pears. It was our first time buying pears this year. They looked really good, don’t you think?


Well, that’s all for now. See you later!



おはよう!元気ですか?私は元気です。今日は9月27日、金曜日です。曇っていて、気温は22℃です。天気予報では、晴れたり曇ったりして、気温は30℃くらいになるかもしれないそうです。


昨日、妻と一緒に出かけました。最初に、病院に行ってお腹を検査しました。先生が「お腹には悪い菌(ピロリ菌)はいません」と言ってくれたので、とても安心しました!


その後、妻と一緒にドーナツ屋さんに行きました。私は栗味のドーナツとクリームドーナツを頼みました。妻はフレンチクルーラーとゴールデンチョコレートドーナツを頼みました。両方とも最近テレビで紹介されていたので、食べてみたかったんです。


それからスーパーに行って、梨を2つ買いました。今年初めての梨です。美味しそうでしたよね?


では、またね!