#ひとり言#Let's get started. Good morning. How are you? I'm well. Today is Monday, June 19th. It's mostly cloudy, with some sunny spells. The weather forecast says the high today will be 26 degrees, with mostly cloudy skies. How was your weekend? As for me, it was good! My daughter sent me a Father's Day present, and I received it yesterday morning. When I opened the package, I found Mizu Yokan, a very delicious Japanese sweet. It was made by a famous sweets shop in Kyoto. My wife and I shared one, and it was so delicious—smooth and creamy. Mizu Yokan is a traditional Japanese sweet made from red bean paste, sugar, and agar. It has a smooth, creamy texture. I'll send you a photo. 

Oh, Monday, okay. It's a work day for me. think I am going to do my routine job as usual, or something like that. That's all. Have a nice day. Goodbye.


では、始めましょう。おはようございます。お元気ですか?私は元気です。今日は6月19日の月曜日です。曇りがちで、晴れ間もあります。天気予報によると、今日の最高気温は26度で、曇りがちだそうです。週末はどうでしたか?私は良かったです!娘が父の日のプレゼントを送ってくれて、昨日の朝受け取りました。包みを開けると、とてもおいしい和菓子、水ようかんが入っていました。京都の有名な和菓子店が作ったものです。妻と2人で1つずつ食べましたが、なめらかでクリーミーでとてもおいしかったです。水ようかんは、小豆、砂糖、寒天で作られた伝統的な和菓子です。 ああ、月曜日か。 いつものようにルーティンワークをこなそうと思う。 以上。 良い一日を。 さようなら。