Hello. How’s it going? I’m well. It’s my day off today, so I’m going to relax at home. My wife suddenly said, "We are going shopping in the morning and then having lunch at a restaurant because it’s your payday. OK?" I replied, "Right." That’s how my schedule for today was decided. Have a nice day. See ya.


こんにちは。調子はどうですか?私は元気です。今日は仕事が休みなので、家でのんびりしようと思います。妻が突然、「今日は給料日だから、朝は買い物に行って、その後レストランでランチしよう。いい?」と言いました。私は「いいよ」と答えました。こうして今日の予定が決まりました。良い一日を。ではまた。