Hello 😃How are you? I am fine. It is sunny today. It's a little hot. Well, today, my wife and I went to see the World Para Athletics Championships. Many elementary, junior high and high school students from Kobe city came to the stadium to watch the games. We watched the morning games. We were wearing parasols to protect ourselves from the heat. However, an elderly man collapsed from the heat in the seat in front of us. Afterwards, he was carried away in a wheelchair. It was the first time for me to see a person fall down due to the heat. In the men's 1500 meters, a Kenyan athlete ran a world record in the handicap event. This was also our first experience. He was so happy, he was shouting out his joy. We also watched the 100-meter run, long jump, shot put, discus throw, and other events. I was impressed by the efforts of many athletes. On my way home, I ran into a man who was in the same group of volunteers yesterday." I didn't know this was possible." And he and I were surprised and delighted together. It was a very good day. Have a great day. Well, I'll see you later.


こんにちは😃元気?私は、元気です。今日は晴れです。少し暑いですね。さて、今日は、妻と一緒に世界パラ陸上競技大会を見に行きました。競技場には、神戸市内の多くの小中高校生が見に来てました。私達は、午前中の試合を見ました。私達は、暑さ対策で、日傘をさしてました。ところが、私達の前の席で、老人の男性が暑さで倒れました。その後、彼は、車椅子で運ばれました。私は、暑さで人が倒れるを初めて見ました。競技では、男子1500メートル目に障害がある種目で、ケニアの選手が世界記録で走りました。これも、初めての経験です。彼は、嬉しくて、声を出して喜んでました。私達は、その他、100メートル走、走り幅跳び、砲丸投げ、円盤投げなどの競技を見ました。多くの選手の頑張りに感動しました。帰りに、昨日、ボランティアで同じグループだった男性に偶然会いました。"こんな事があるんだ。"と彼と私は一緒に驚き喜びました。とても良い一日でした。良い一日を。それでは、また。