Hello. How are you? I'm fine. Today I'll talk about volunteering at the World Para Athletics Championships yesterday. Well, yesterday was my second day. I'll talk about my job. There are athletes and officials who come by bus. Some of them use wheelchairs. My job is to help them get on and off the bus. Before they get off the bus, I unfix the wheelchairs. Then, after they get on the bus, I fix the wheelchairs. I've never done this job before. The shape and size of the wheelchairs, the way they are fixed in the bus, and whether the athletes can touch the wheelchairs are all different. So, this job is not easy. When the athletes said "thank you" after the work was done, I was very happy. It's not often that you get an experience like this. There is one more day of this job. I'll do it with a smile and have fun. Have a good day. Bye.


こんにちは。元気ですか?私は元気です。今日は昨日の世界パラ陸上大会ボランティアをした事を話します。さて、昨日、私は2日目でした。私の仕事を話しをします。選手や役員でバスで来る人がいます。彼らの中で車椅子を使う人達がいます。彼らがバス乗り降りをするのを助けるのが私の仕事です。彼らがバスから降りる前に、車椅子の固定を外します。そして、彼らがバスに乗った後、車椅子を固定します。私はこの仕事を今までした事がありませんでした。車椅子の形や大きさ、バスの中の固定の方法や選手が車椅子に触らせてくれるかなど、違います。ですから、この仕事は簡単ではありません。作業が終わった後、選手から"ありがとう"と言われた時は、とても、うれしかったです。こんな経験はなかなかできないですね。この仕事は残り1日あります。笑顔で、楽しくやります。いい一日を。それじゃ。