Hello. How are you? I’m good. Well, I had an online English lesson today,so I reviewed the things I couldn’t say well. First, the word is ‘hydrangea’. I didn’t remember it immediately and couldn’t pronounce it correctly. But next time will be right. Second, my teacher asked me a question. Then I couldn’t reply well. The phrase is ‘the cost of living in Tokyo is high’. I need to say it correctly next time. Next, when she said ‘rental fee is 100,000 yen’, I said ‘it is cheap’. So I made a mistake by not hearing the unit of figures correctly. That is the third issue. That’s all. There were a lot of problems, right? See you later.

こんにちは。元気ですか?私は元気です。今日、オンラインの英語のレッスンを受けました。うまく言えなかったことを復習しました。まず、その言葉は「あじさい」です。すぐに思い出せず、発音できませんでした。でも、次回は大丈夫です。次に、先生が質問をしてくれました。それにうまく答えられませんでした。フレーズは「東京の生活費は高い」です。次回は正しく言えるようにしなければなりません。次に、彼女が「家賃は10万円です」と言ったとき、私は「安いですね」と言いました。数字の単位を聞き間違えてしまいました。これが3番目の問題です。以上です。たくさんの問題がありましたね。また後で会いましょう。