Hello. How are you? I’m good. Well, I'm rooting for Vissel Kobe, a J-League team in Kobe. They won the championship last year. That’s right, they are the defending champions. Since I’ve lived in Kobe, I've loved the team. They struggle to win every game. The team makes me feel thrilled every time. They are not strong. I've been to their games several times. I feel a sense of unity watching live games in the stadium. I'm curious about the results of their games every time. And how was their game yesterday? They won. They made it. I was relieved to know it. Have a nice day. See you.


こんにちは。お元気ですか?私は元気です。あの、私は神戸のJリーグチーム、ヴィッセル神戸を応援しています。去年彼らは優勝しました。そうですね、彼らは今もチャンピオンです。私は神戸に住んでいるので、そのチームが大好きです。彼らは試合に勝つのが難しいです。そのチームは毎回私をわくわくさせてくれます。彼らは強くありません。私は彼らの試合に何度も行きました。スタジアムで生の試合を見ることで一体感を感じます。毎回彼らの試合の結果が気になります。そして、昨日の試合はどうでしたか?彼らは勝ちました。彼らはやり遂げました。それを知って安心しました。良い一日を。またね。

https://youtube.com/watch?v=fhr2LBiKJqo&si=315MAJA824Q-aVHP