Hello. My wife and I went to Hase Temple and Omiwa Shrine in Nara. The Omiwa Shrine is one of the oldest shrines in Japan and has a big torii gate. I was surprised by its height (32 meters). After visiting the shrine, we went to a restaurant in front of it. We ate somen noodles (

三輪そーめん: Miwa Somen Noodles) and Kakinoha sushi (柿の葉寿司). It was delicious. 

I was surprised to see that almost all the visitors were Japanese, not foreigners at Hase Temple and Omiwa Shrine. See you later.


こんにちは。妻と一緒に奈良の長谷寺と大神神社に行きました。大神神社は日本で最も古い神社の一つであり、大きな鳥居があります。その高さ(32メートル)に驚きました。神社を訪れた後、神社の前にあるレストランに行きました。そこで、三輪そーめんと柿の葉寿司を食べました。とても美味しかったです。長谷寺と大神神社で、外国人ではなく、ほとんどが日本人の観光客を見て驚きました。では、また後で。