Hello. My wife and I went to Hase Temple and Okami Shrine in Nara. The Hase Temple has a Venerable Buddha statue. It's very old and big. I heard that the temple is exhibiting it for a limited time only, so we went to see it. The statue is 10 meters tall and overwhelmed us. I was very impressed. I'll tell you about Okami Shrine in the next message. See you later.


こんにちは。妻と一緒に奈良の長谷寺と大神神社に行きました。長谷寺には尊い仏像があります。それはとても古くて大きいです。寺が期間限定で展示していると聞いたので、見に行きました。仏像は10メートルあり、私たちを圧倒しました。とても感動しました。大神神社については次のメッセージでお話しします。また後で会いましょう。