Hello. How are you? I'm fine. Well, last night, my wife and I went to watch a professional baseball game. It was raining ☂️ before the game. Because the stadium was outdoors, we got wet. The game started with two young and talented pitchers representing Japan. Miyagi was for Orix, and Roki Sasaki for Lotte. The game was a pitcher's duel and it was a close one. In the end, Lotte beat Orix 1-0. I'm happy to have seen the two of them. There is a fireworks time in the middle of the game. I enjoy it every time. Then, the rain stopped an hour after the game started. We had a good night. See you again.

こんにちは。元気てすか?私は元気です。さて、昨夜は、妻と私で、プロ野球観戦に行きました。試合前は、雨☂️が降ってました。球場が屋外の為、濡れました。試合は、日本代表する若い能力のある2人の投手が先発しました。オリックスは宮城、ロッテは佐々木朗希でした。試合は、投手戦となり、接戦でした。結果は、ロッテがオリックスに1対0で勝ちました。2人を見られて満足してます。試合の途中に、花火タイムがあります。毎回、たのしませてもらってます。それから、雨は試合開始1時間後に止みました。良い夜を過ごしました。それじゃ、また。