https://youtu.be/fpl4if07ics


For all those times you stood by me

For all the truth that you made me see

For all the joy you brought to my life

For all the wrong that you made right

For every dream you made come true

For all the love I found in you

I’ll be forever thankful baby

You’re the one who held me up

Never let me fall

You’re the one who saw me through through it all


あなたはいつも私の味方だった

あなたのおかげで誠実でいられた

あなたは私の生きる喜びだった

あなたは間違いを正してくれた

あなたは夢を11つ叶えていった

あなたの愛情の深さに

私はいつも感謝を忘れない

私が落ち込まないように

支えてくれたあなた

いつも暖かい眼差しで見守ってくれてたよね


★You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn’t speak
You were my eyes when I couldn’t see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn’t reach
You gave me faith ’cause you believed
I’m everything I am
Because you loved me

Ooh, baby


あなたがいたから私は強くなれた

私の気持ちを代弁してくれた

私の心の目となって導いてくれた

私の強みを見つけてくれた

うだつの上がらない時も力をくれた

私に信じることの意味を教えてくれたよね

今の私があるのは

あなたに愛されたからこそ


You gave me wings and made me fly
You touched my hand, I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love, I had it all
I’m grateful for each day you gave me
Maybe I don’t know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you


あなたがくれた翼のおかげで飛び立てた

あなたの手のぬくもりだけで元気になれた

希望をなくした時 それを取り戻してくれた

どんな星でも手が届くと教えてくれた

あなたが隣にいてくれたから自信が湧いた

あなたの愛が私のすべてだった

日々愛をくれて感謝してる

あなたのすべてを知ってるわけじゃないけれど

その中に嘘はなかった

あなたに愛されたことが私の最大の喜びよ


繰り返し


You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You’ve been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you


いつも支えてくれたね

優しく頬をなでるそよ風のように

暗闇の中でも あなたの愛が

私の人生を照らす

あなたは私の励みなの

嘘だらけの世の中でも

あなたは裏切らなかった

あなたのおかげで毎日が明るくなったわ


繰り返し


I’m everything I am
Because you loved me


今の私があるのは

あなたが私を愛してくれたからこそ